Alla inlägg den 18 april 2013

Av linnea strindlund - 18 april 2013 17:39

Hej!:(

 

Jag har gjort mitt livs misstag på min allra bästa vän.Yolanda!  

Jag avslöjade hennes hemliget.Jag fattade inte hur jag kunde!!!

Det började med att vi träffades på fritids...

Vi lekte byggde lego och hade jätte kul tillsammans!!!

Så fortsatt det i alla år...vi har bråkat hur mkt som helt och förlåtit varandra.Men det bästa jag

nånsin har gjort i hela mitt liv var nog att träffa dig Yolanda!  

JAG ÄLSKAR DIG OCH SNÄLLA FÖRLÅT MIG FÖR ALLA MINA MISSTAG JAG GÖR!!!!  

Jag lovar,lovar och återigen lovar att aldrig avslöja dina närmaste hemligheter!!!  

Om du läser detta kan du snälla kommentera eller ställa en fråga?

Och om jag avslöjar får du säga vad du vill till mig och göra vad du vill med mig.But I´m come´s allways love you!  

 

/////Från eran gråtande Linnéa  

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till bloggen om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards