Alla inlägg den 8 april 2013

Av linnea strindlund - 8 april 2013 18:25

Hej igen bloggen!!!

 

Visst är det ovanligt att jag bloggar två gånger om dagen?;)

Jaja till ämnet:Internet Nörden!-Jag;)

Jag skulle aldrig klara mig utan internet en dag...Fast jo jag har ju gjort det men då har man 

haft något annat kul att göra T.ex,Utlandet,Innom Sverige och andra resor eller bara varit hemma med kompisar;)



Jag hoppas inte att jag är den enda Internet nörden.Är du en Internet nörd som sitter med 

datorn 24/7 alltså dygnet runt?

Kommentera!!!  

 

///////////// Puss från eran lilla egna Internet nörd  

Av linnea strindlund - 8 april 2013 14:15

Hej bloggen!

 

Nyss har jag kommit hem från skolan och skriver om dagen där!

Det var lika tråkigt som alltid.Tur man har sina snälla kompisar där som är med en<3

På skolan första stunden efter mellis rasten var det Matte:P Det var väl kul,jobbade men en kompis:)

Sen efter matten var det Kemi.

Efter kort rasten var det Engelska:P Och sen tråk musiken:(

Efter musiken var det mat-Potatis med köttfärslimpa;)

Efter maten var det Långrast;)

Och sen var det Svencka/So:) Bland mina favvo ämnen i skolan;)

Och sen slutade vi med att kolla på en intresant film om Internet;)

Det var min skol dag.Vi slutade kl. 14:00.Men det är bara på Måndagarna,Torsdagarna och Fredagarna,resten av dagarna slutar vi 14:30.

///// Puss Linnéa     Tack frästen till alla som läser.Ni har verkligen ett hjärta av guld   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till bloggen om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards