Direktlänk till inlägg 30 april 2013

Glad Valborgsafton!<3

Av linnea strindlund - 30 april 2013 16:08

Hej!!!

 

GLAD VALBORGSAFTON!!!<3

Idag är det ju valborgsafton  

Jag har längtat till den dagen för jag får träffa en speciell kompanjor  

Kommer ni gå på majbrasa då?  Det gör jag!  

Den i Bredsand   

Ni får gärna kommentera/fråga om ni har några funderingar eller kommentarer   

Haha nu blir det festande!!!    

P.S Var försiktig med raketer/smällare,och drick inte öl!!! 

 

////////////////Hälsningar från eran roliga Linnéa   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea strindlund - 23 maj 2013 17:21

Hej!!!:'(   Nu har ni haft 4 dagar på er att fundera om ni ska kommentera om den ska vara kvar. Och jag har bara fått en kommentar.Så ni verkar inte vara ett dugg intreserad. För jag tycker syndom den personen som kommenterande och läste varj...

Av linnea strindlund - 19 maj 2013 19:29

Hej!!   Idag kommer jag att skriva kanske en dålig nyhet...men jag har haft funderingar om att sluta blogga här.Att sluta i överhuvudtaget. För jag har inte mycket följare och det mesta jag haft är 4 följare. Och det är därför jag inte skri...

Av linnea strindlund - 16 maj 2013 19:33

Hej!!!       Förlåt för att jag inte skrivit på 5 dagar men alltså jag har haft jätte mycket att göra dom senaste veckorna till och med.Så det är min ursäkt för jag inte skrivit!!!   Jag har facktist 2...jag har inte varit inne på datorn på...

Av linnea strindlund - 11 maj 2013 13:16

Hej!!!   För exakt en vecka sedan gick jag på party-tjej och lyssnade på ANTON EWALD i stan   Jag älskar han!!!   Älskar du ochså han? Isåfall kommentera!!! Jag vill ha många av dom!   Jag kanske lägger ut bilder på han,när jag knäppte kort...

Av linnea strindlund - 10 maj 2013 15:49

Hej!!!   Idag har jag varit i stan och shoppat lite kläder   Jag shoppade facktist bara en orange tröja med typ hål i... och ett orange linne   Det  var jätte snyggt med vita och blå jeans. Men det vart inget mobil skal   Men det var min ...

Presentation

Välkommen till bloggen om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards