Alla inlägg under april 2013

Av linnea strindlund - 30 april 2013 16:08

Hej!!!

 

GLAD VALBORGSAFTON!!!<3

Idag är det ju valborgsafton  

Jag har längtat till den dagen för jag får träffa en speciell kompanjor  

Kommer ni gå på majbrasa då?  Det gör jag!  

Den i Bredsand   

Ni får gärna kommentera/fråga om ni har några funderingar eller kommentarer   

Haha nu blir det festande!!!    

P.S Var försiktig med raketer/smällare,och drick inte öl!!! 

 

////////////////Hälsningar från eran roliga Linnéa   

 

Av linnea strindlund - 29 april 2013 19:04

Hej!!!

 

I förrgår klippte jag mig ganska kort,och jag vart väl sådär nöjd.Men jag är finare i långt hår!!!

Min högsta önskan nu var att håret växte 3 cm varje dag.Då vore det min normala längd nu!  

Jag fattar inte att jag kunde klippa mig,så att min lugg vart kortare!  

Jag vill verkligen ha långt hår men man mamma säger att jag passar i lite lockigt hår och ganska kort  

JAG PASSAR I LÅNGT OCH RAKT HÅR,MAMMA!!!

Skrek jag och sprang upp till mitt rum    

Jag tyckte det var den roligaste saken jag gjort på hela dagen  

 

 

////////////Från eran kortklippta Linnéa  

Av linnea strindlund - 28 april 2013 17:48

Hej!!!

 

Idag tänkte jag en helknäpp sak!!!

Jag tänkte på att jag längtade till skolan,efter en helg!?  

Jag bara:Vad tänkte jag på? Har jag gått och blivit helknäpp nu ochså?!

Jag försökte glömma den tanken men...det har varit där hela dagen typ    

Jag typ kräktes   

Har inte ni tänkt den tanken?

Isåfall är ni lyckligt lottad!  

Nu ska jag fortästta kolla på PLL=Pretty Little Liars  

Om ni har tänkt den tanken? Kan ni snälla kommentera/fråga något?  

Skulle betyda guld  

 

 

///////Från eran knäppa skrivare Linnéa,som facktist har en hjärna ändå?  

 

Av linnea strindlund - 27 april 2013 16:48

Hej!!!

Idag har jag varit i birsta med min familj,som var jätte mysigt.Vi fikade och hade kul  

Bland det det bästa dagarna i mitt liv.

Jag shoppade en jätte fin sommartröja  Med byxor;)

Det var jätte fina kläder!!!  

 

 

///////////Från eran shoppälskare Linnéa  


P.S Förlåt för jag skrev så lite!  

Av linnea strindlund - 26 april 2013 13:20

Hej!!!

 

Idag när jag ritade hemma vid datorn för det var ett ganska tråkigt avsnitt av Pretty Little 

Liars...

Så kom min katt Bella som hon heter,och strök mig i mitt face...   

Och eftersom jag höll på att måla så vart jag irreterad på henne för att hon strök sig på mig.

Då kom jag på att eftersom hon har vita tassar så tänkte jag att jag kunde måla ett streck på

hennes tass som är helvit.Så jag gjorde det  

Så nu är det ett streck,och det syntes ganska väl för att färgen var orange  

Men hon reagerade inte...det var toppen bra!!!  

 

////////////Hälsningar från eran Linnéa som ritar på sin katt  

 

Av linnea strindlund - 25 april 2013 12:19

Hej!!!

 

Igår var jag hemma från skolan p.g.a förskylning...

Och jag är hemma idag och imorron,vilket suger!  

Jag vill ju hoppa hopprep på rasterna med kompisarna!  

Vad då,det är ju kul  

Frästen det jag ville säga var att det är jätte tråkigt att vara hemma!  

Jag vill ju vara med kompisar inte sitta hemma som nån grin unge!!!  

 

 

///////Från eran Linnéa som har jätte tråkigt hemma just nu  

Av linnea strindlund - 24 april 2013 08:51

Hej!!!

 

Idag är jag hemma från skolan för att jag är sjuk.En vanlig förskylning  

Jag kommer nog inte skriva så mycket idag då,är ju inte på humör  

Men ni får gärna kommentera och fråga frågor till mig,kommer alltid svara!!! Lovar!!!  

Det tråkiga med att vara hemma på en Onsdag är att man missar slöjden  

Jag som trodde jag skulle bli klar med min spindelboll  

Det är typ som en boll men det är egentligen en spindel.Med ben och allt krims krams!  

Vilken lycka,va?  

Nu ska jag se på PLL=Pretty Little Liars!!! Och kanske TVD=The Vampire Diaries  

 

///////Från eran sjuka Linnéa  

Av linnea strindlund - 23 april 2013 14:48

Hej!!!

 

Förlåt för jag inte har skrivit på typ 3 dagar tror jag!  

Hoppas ni inte har saknat mig för mycket!!!  

Jag vill bara säga 2 saker till...

Visste ni att jag och Yolanda är vänner nu!  

Visste ni en till sak att jag ser på PLL=Pretty Little Liars!  

En jätte bra serie!;)

Har läst böckerna av dom ochså den är och grymt bra!

Så för er som gillar kärlek,komedi,spänning och action så är den här serien just för dig!

Ute nu  

 

////////Från eran skrattiga Linnéa!  

Presentation

Välkommen till bloggen om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards