Alla inlägg den 16 maj 2013

Av linnea strindlund - 16 maj 2013 19:33

Hej!!!  

 

 

Förlåt för att jag inte skrivit på 5 dagar men alltså jag har haft jätte mycket att göra

dom senaste veckorna till och med.Så det är min ursäkt för jag inte skrivit!!!  

Jag har facktist 2...jag har inte varit inne på datorn på 2 dagar...KONSTIGT ELLERHUR?!  

Jag brukar spela typ 2 gånger per dag  

Men jaja....inte så kul för er att läsa om.

Det var nån som skrev en kommentar om att skriva lite mera? Såklart lyssnar jag på mina tips

men bara om dom är nödvändiga.Och det brukor dom vara...så jag lyssnar alltid som sagt  

Men kan ni ge tips på vad jag ska skriva om då? Skulle bli skita glad!  

För ni förstår att varje dag jag bloggar skriver jag om en speciell grej och då brukar jag

följa det.Så...det är inte så lätt.Men om ni tycker att jag ska skriva mera...GE TIPS!!!   Så jag svimmar!   Nej men så jag inte kan läsa alla typ  

 

 

/////////Från eran Linnéa som söker TIPS!!!!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till bloggen om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards